روزهاي سياه و سفيد!
روزهاي سياه و سفيد!
هر چي بخوام!!!

سلام عرض ميكنم خدمت تمامي عزيزاني كه به وبم سر ميزنن.همه تون رو دوست دارم،مخصوصا كسايي رو كه نظر ميدن!امروز ميخوام يه چند تا موضوع رو متذكر بشم!اول ميخوام از همه اوناهاي كه نظر ميدن تشكر كنم، در ضمن از دوستاني كه با تبادل لينك موافق اند ميخوام اگر امكانش هست از تبادل هوشمند استفاده كنيد چون من كامپيوترم مشكل داره و نميتونم وارد بخش نظرات بشم و به شما دوستان خبر بدم كه لينكتون كردم برا همين از تبادل هوشمند استفاده كنيد تا من شرمندتون نشم!دوم ميخواستم به دوستاني كه ميگن به ما هم سر بزنيد بگم من به همتون تا اينجا سر زدم فقط به خاطر مشكلي كه در بالا گفتم نتونستم بهتون خبر بدم البته قول ميدم به محض اينكه مشكل برطرف شد بيام و نظرتون رو جبران كنم!و سوم ميخواستم از تمامي دوستاني كه بهم سر ميزنن خواهش كنم اين وقت كوتاه رو بدن و نظرشون رو در مورد وبم و يا مطلبي كه خوندن بنويسن!باور كنيد يك نظر نوشتن دو سه دقيقه بيشتر وقت نميبره و فقط لازمه فكري كه اون لحظه در مورد وب و مطالبم تو ذهنتون ميگذره رو برام بنويسيد حتي اگر خوبم نباشه، باور كنيد نظراتتون برام خيلي مهمه پس ممنون ميشم اين لطف رو در حقم بكنيد! همتون رو دوست دارم!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهچهار شنبه 14 / 6 / 1390برچسب:, توسط يلدا
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.